Driftstörningar

Här kan du läsa aktuell information ifall det eventuellt skulle ske en driftstörning av något slag, till exempel i någon av våra slussar eller i bokningsappen.

friskissvettis_06_rgb

Aktuell info om driftstörningar

Uppdatering 2018-05-16 12.00
Mobilappen fungerar igen.

Uppdaterat 2018-05-16
Mobilappen slutade fungera någon gång under tisdagskvällen 15/5. Det är felanmält av leverantör felsöker. Tisdagens missade avbokningar som resulterade i en varning tas omgående bort. För bokning/avbokning kan detta göras via hemsidan (som är mobilanpassad) eller telefon 019-182600

Slussen på Öster och Söder

Vår sluss är beroende av fungerande nätverk. Avbrott kan förekomma på grund av omständigheter som ligger utanför vår kontroll.

Detta kan till exempel gälla kapacitetsbrister, avbrott i tjänster från våra underleverantörer eller andra operatörer, fel i andra kommunikationsnätverk, antalet användare, trafikmängd, väderproblem eller radioskugga på grund av bebyggelse eller geografisk struktur såsom terräng, tunnlar eller andra fysiska hinder.

Vi är medvetna om varje driftstopp och tackar dig som medlem eller funktionär som hjälper oss att rapportera in dessa varje gång för att utvärdera vilka resurser vi ska lägga på förebyggande av liknande driftstopp. 


Har du andra frågor eller synpunkter gällande slussen, är du varmt välkommen att kontakta oss. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för din träning.